Joulukuun lopussa siirryn Yksin armosta ry tehtävistä pois. Joulukuun loppuun asti kohtaan teitä henkilökohtaisesti, ryhmissä ja kursseilla sekä jaan Viikon ajatuksia ja Hajatelmia. Jatkossa minuun saa yhteyden toiminimen Duurissa kautta (voit seurata verkkosivuilta ja somekanavista, siellä yhteystiedot). Olen äärettömän kiitollinen Taivaan Isälle, yhdistyksen väelle ja teille kaikille tästä mahdollisuudesta olla mukana viemässä ilosanomaa ❤️ Herra siunatkoon teitä Hänen armollaan, totuudellaan ja rakkaudellaan ❤️