Ps. 18
Kerro eteenpäin:
- Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
- Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
- Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
- Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp
- Share on Threads(Avautuu uudessa ikkunassa) Threads
- Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
- Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn
- Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
- Jakamistapoja
- Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit
- Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr
- Share on Telegram(Avautuu uudessa ikkunassa) Telegram
- Share on Mastodon(Avautuu uudessa ikkunassa) Mastodon
- Share on Nextdoor(Avautuu uudessa ikkunassa) Nextdoor
- Share on Bluesky(Avautuu uudessa ikkunassa) Bluesky
Kiitos tästä!
Jaakko, arvostan sitä, että kerroit tilanteestasi näin avoimesti. Toi pientä virtuaalisen sielujenyhteyden suomaa lohtua minulle, joka olen ’lapsena uskoontullut’ vuosikymmenten aikana alakulossa ja muutamissa ’burn outeissa’ väsynyt, nykyisin eläkeläinen. Joskus pieniä valonpilkahduksiakin olen luullakseni nähnyt. Rukoilen harvakseltaan sinulle jaksamista. -Timo
Huomenta Jaakko 💕
Kuuntelin uudestaan eilisen kaffitteluhetken ja kyllä kuule helpotti taas. On jotain samaa kokemusta kuin sulla. Ei siitä sen enempää. Kiitos että olet olemassa ja toteutat elät ja toimit Pyhän Hengen vaikutuksesta. Siunausta koko poppoonne viikonloppuun ja kesään 🌷