Oletko jälleen tyhjän päällä?

2 thoughts on “Oletko jälleen tyhjän päällä?

  1. Kiitos Jaakko, kyllä taas NIIN osui ja upposi! Siunausta ja jaksamista!

  2. Ihanan rohkaisevaa ja samalla vahvaa evankeliumia. Oli ’pakko’ kuunnella loppuun asti ennen töihin lähtöä, onneksi on liukuva työaika! 🙂 Kiitos!

Kommentoi tätä julkaisua lähettämällä se kommentti-nappulasta. Voit tehdä sen nimettömänä tai nimelläsi/nimimerkillä. Kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua.