Kerro eteenpäin:
- Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
- Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
- Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
- Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp
- Share on Threads(Avautuu uudessa ikkunassa) Threads
- Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
- Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn
- Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
- Jakamistapoja
- Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit
- Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr
- Share on Telegram(Avautuu uudessa ikkunassa) Telegram
- Share on Mastodon(Avautuu uudessa ikkunassa) Mastodon
- Share on Nextdoor(Avautuu uudessa ikkunassa) Nextdoor
- Share on Bluesky(Avautuu uudessa ikkunassa) Bluesky
Ihana Jeesus !
Lämmin kiitos, Jaakko!
Vaikka aihe oli tuttu monista opetuksista, sain ’elävää ravintoa’ ja myös uuden, yllättävän näkökulman liittyen yksittäiseen Raamatun kohtaan. Se tuli tarpeeseen ja kohti. Kannatti jälleen kerran kuunnella koko video!
Kohdassa 10:10 viittaat Jeremian kirjan kohtaan. Vinkiksi jos joku haluaa sen katsoa: Jer. 17:13 (Raamattu Kansalle -käännös): ”Jotka lähtevät luotani pois, ne kirjoitetaan tomuun, sillä he ovat hylänneet Herran, elävän veden lähteen.” Kiitos Jaakko kun nytkin muistutit meitä siitä, että Jeesus nimenomaan kutsuu meitä tuolle lähteelle: ”Tulkaa minun luokseni!”
Siunausta ja voimia työhösi!