Epäjohdonmukaista johdatusta?

One thought on “Epäjohdonmukaista johdatusta?

  1. Kiitos tästä rohkaisusta! Kuinka olenkaan rukoillut elämäni varrella johdatusta ja kokenut monesti asioiden menneen kaikkea muuta kuin johdonmukaisesti.

Kommentoi tätä julkaisua lähettämällä se kommentti-nappulasta. Voit tehdä sen nimettömänä tai nimelläsi/nimimerkillä. Kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua.