Kerro eteenpäin:
- Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
- Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
- Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
- Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp
- Share on Threads(Avautuu uudessa ikkunassa) Threads
- Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
- Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn
- Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
- Jakamistapoja
- Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit
- Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr
- Share on Telegram(Avautuu uudessa ikkunassa) Telegram
- Share on Mastodon(Avautuu uudessa ikkunassa) Mastodon
- Share on Nextdoor(Avautuu uudessa ikkunassa) Nextdoor
- Share on Bluesky(Avautuu uudessa ikkunassa) Bluesky
Kiitos rakas Jaakko opetuksestasi tänään ja iloitsin, kun näin sinun ilosi. Herra on hyvä, mutta meidän pitää kunkin tavallaan särkyä yhä uudelleen koska tämä maallinen vaellus on Jeesuksen seuraajille ristin tie. Meidän pitää olla nöyriä. Se on ihan hyvä ominaisuuskin, mutta myös siksi, että Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille Hän antaa armon ❣️
Iloa, valoa ja siunausta viikonloppuunne Hyvän Paimenen seurassa. Olen niin kiitollinen teistä 🤗💞
Häpeästä:
Olemme Jumalan luomat ja Hänen käsialaansa. Kun häpeämme itseämme, niin häpeämmekö silloin Jumalan luomistyötä? (Kysyn tätä lähinnä itseltäni).