Oletko maahan painettu?

Arm

Armonkahvila Yksin armosta ry:n 1-vuotissynttäripäivänä 🎂🎉

2 thoughts on “ Oletko maahan painettu?

  1. ”Monen ahdistuksen kautta…” ja sitten Jumala sanoo vapauttavat sanat.”Minun armossani on sinulle kyllin”-Kiitos armonkahvilasta,Jaakko ja Eija

  2. Myöhästyneet 1-vuotispäiväonnittelut Yksin armosta ry:n ihanat ihmiset!

    Ennen kaikkea kiitos Jumalalle, että Yksin armosta ry on saanut syntyä tämän pimenevään maailmaan. Vielä saamme elää armonaikaa. Jumala teitä ja työtänne runsaasti siunatkoon ja varjelkoon. Hän myös uudistakoon teitä sekä yksilöihmisinä että yhdistyksenä/yhteisönä!

    Olen kiitollinen teistä!

Kommentoi tätä julkaisua lähettämällä se kommentti-nappulasta. Voit tehdä sen nimettömänä tai nimelläsi/nimimerkillä. Kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua.