Armonkahvila Yksin armosta ry:n 1-vuotissynttäripäivänä ![]()
![]()
Kerro eteenpäin:
- Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
- Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
- Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
- Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp
- Share on Threads(Avautuu uudessa ikkunassa) Threads
- Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
- Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn
- Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
- Jakamistapoja
- Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit
- Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr
- Share on Telegram(Avautuu uudessa ikkunassa) Telegram
- Share on Mastodon(Avautuu uudessa ikkunassa) Mastodon
- Share on Nextdoor(Avautuu uudessa ikkunassa) Nextdoor
- Share on Bluesky(Avautuu uudessa ikkunassa) Bluesky
”Monen ahdistuksen kautta…” ja sitten Jumala sanoo vapauttavat sanat.”Minun armossani on sinulle kyllin”-Kiitos armonkahvilasta,Jaakko ja Eija
Myöhästyneet 1-vuotispäiväonnittelut Yksin armosta ry:n ihanat ihmiset!
Ennen kaikkea kiitos Jumalalle, että Yksin armosta ry on saanut syntyä tämän pimenevään maailmaan. Vielä saamme elää armonaikaa. Jumala teitä ja työtänne runsaasti siunatkoon ja varjelkoon. Hän myös uudistakoon teitä sekä yksilöihmisinä että yhdistyksenä/yhteisönä!
Olen kiitollinen teistä!