Viikon ajatus: vko 41

Aloitan julkaisemaan maanantaisin ajatuksen evääksi viikolle
Siunaten Eija

3 thoughts on “Viikon ajatus: vko 41

  1. Kiitos! Ihana kuva ja lohdullinen sana!❤️

  2. Kiitos teille! Siunatkoon Isämme teitä Hänen rakkaudellaan ja armollaan!

Kommentoi tätä julkaisua lähettämällä se kommentti-nappulasta. Voit tehdä sen nimettömänä tai nimelläsi/nimimerkillä. Kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua.