Kerro eteenpäin:
- Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook
- Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse
- Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta
- Share on WhatsApp(Avautuu uudessa ikkunassa) WhatsApp
- Share on Threads(Avautuu uudessa ikkunassa) Threads
- Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest
- Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn
- Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X
- Jakamistapoja
- Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit
- Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr
- Share on Telegram(Avautuu uudessa ikkunassa) Telegram
- Share on Mastodon(Avautuu uudessa ikkunassa) Mastodon
- Share on Nextdoor(Avautuu uudessa ikkunassa) Nextdoor
- Share on Bluesky(Avautuu uudessa ikkunassa) Bluesky
Kiitos,Jaakko,ihanasta ensiavusta -muistutus toivosta tuli hyvin ajoitettuna !
Herramme Sua väkevästi siunaa ja rakastamalla rakastaa…
Teron kommenista tuli vaan mieleen, että miks Armon kahvila on vain netissä. Vois olla hyvä, jos olis ihan oikea kahvila, joka olis auki vaikka kerran viikossa tietyn ajan jossain. On ihan eri asia tavata ihmisiä kasvotusten kuin netissä. Sanoohan Tero:” miksi ihmisiä ei ole vierelläni seurakunnan tilaisuuksen ulkopuolella .” – Ymmärrän, että voi olla käytännössä hankalaa, mutta silti…kyelen.