Sinulle kerron ahdistukseni

2 thoughts on “Sinulle kerron ahdistukseni

  1. Kiitos,Jaakko,ihanasta ensiavusta -muistutus toivosta tuli hyvin ajoitettuna !
    Herramme Sua väkevästi siunaa ja rakastamalla rakastaa…

  2. Teron kommenista tuli vaan mieleen, että miks Armon kahvila on vain netissä. Vois olla hyvä, jos olis ihan oikea kahvila, joka olis auki vaikka kerran viikossa tietyn ajan jossain. On ihan eri asia tavata ihmisiä kasvotusten kuin netissä. Sanoohan Tero:” miksi ihmisiä ei ole vierelläni seurakunnan tilaisuuksen ulkopuolella .” – Ymmärrän, että voi olla käytännössä hankalaa, mutta silti…kyelen.

Kommentoi tätä julkaisua lähettämällä se kommentti-nappulasta. Voit tehdä sen nimettömänä tai nimelläsi/nimimerkillä. Kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua.